V této rubrice najdete povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, resp. podle vyhlášky č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.
1. Oficiální název – Technické služby města Ivančice, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace Technické služby města Ivančice byla zřízena za účelem vykonávání následujících činností:
- úklid města,
- provoz, údržba a opravy veřejného osvětlení,
- oprava a údržba (včetně zimní) komunikací,
- oprava a údržba majetku města,
- údržba veřejného pohřebiště, včetně komunikací a okolní zeleně,
- provozování sběrného dvora,
- péče o zeleň města a sportovních ploch
Zřizovatelem organizace je Město Ivančice, IČO 00281859
3. Organizační struktura
V čele organizace stojí ředitel jmenovaný zřizovatelem.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa – sídlo
Padochovská 1717/17, Ivančice, PSČ: 664 91
4.2 Adresa úřadoven pro osobní návštěvu – kanceláře
Kounická 1112/70, Ivančice, PSČ: 664 91
4.3 Úřední hodiny
- pracovní doba zaměstnanců: Po – Pá: 06:00 – 14:30
- odlišna pracovní doba pro Sběrné středisko odpadů – viz stránka Odpadní dvůr
4.4 Telefonní čísla
viz stránka Kontakty
4.5 Adresa internetových stránek
www.tsmi.cz
4.6 Adresa podatelny
není zřízena
4. 7 Elektronická adresa podatelny
není zřízena
všeobecná pošta: viz stránka Kontakty
4.8 Datová schránka
qwy4ptq
5. Poukazování plateb
115-7045920267/0100
6. IČO
06880851
7. Plátce daně z přidané hodnoty
ano – CZ06880851
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
viz stránka Dokumenty
8.2 Rozpočet » viz stránka Dokumenty
9. Žádosti o informace
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně nebo elektronicky na adresu reditel@tsmi.cz, nebo prostřednictvím datové zprávy. Ústní žádost o poskytnutí informace, vznesenou osobně nebo telefonicky, vyřizuje organizace neodkladně. Pokud není žadateli informace poskytnuta nebo ji nepovažuje za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Písemné žádosti lze doručit osobně, prostřednictvím pošty, nebo elektronicky. Pro potřebu podání žádosti o informace nemusí být aplikován elektronický podpis.
V případě písemné žádosti z ní musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Žádost je podána dnem, kdy ji obdržel povinný subjekt, tj. Technické služby města Ivančice, p.o.
Brání-li nedostatek údajů o žadateli podle postupu vyřízení žádosti o informaci, vyzve povinný subjekt žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, povinný subjekt žádost odloží.
V případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, povinný subjekt vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, povinný subjekt rozhodne o odmítnutí žádosti.
V případě, že se požadované informace nevztahují k působnosti povinného subjektu, povinný subjekt žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli.
Nerozhodne-li povinný subjekt o odmítnutí žádosti, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.
V případě, že povinný subjekt bude za poskytnutí informace požadovat úhradu, písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výší úhrady žadateli, a to před poskytnutím informace. Pokud žadatel nesouhlasí s výší úhrady sdělené mu povinným subjektem, může proti sdělení o výši úhrady podat stížnost. Je-li poskytnutí informace podmíněno zaplacením požadované úhrady a pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
Podrobnější úpravu postupu při poskytování informací upravuje zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
10. Příjem žádostí a další podání
Jiné žádosti a další podání než žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, lze adresovat příslušným osobám uvedeným v kontaktech na tomto webu.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
- Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
11.2 Vydané předpisy
» viz stránka Dokumenty
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
nebyl vydán
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
nebylo vydáno
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
Organizace nedisponuje vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
Žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zák. 106/1999 Sb. nebyly poskytnuty
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném prístupu k informacím
» Výroční zprávy jsou zveřejněny v Centrálním registru výročních zpráv v oblasti poskytování informací:
- Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2023
- Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2022
- Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2021
- Výroční zpráva o poskytování informací za rok 2020
» Poskytnuté informace:
- dosud nebyla podána žádost o poskytnutí informace
Další doporučené informace
Profil zadavatele: https://zakazky.ivancice.cz/profile_display_119.html
Registr smluv: https://smlouvy.gov.cz
Popisy postupů – návody pro řešení životních situací: